استایل پاییزی شیک سال 98

فروش عمده لباس های روز و با کیفیت

استایل پاییزی شیک سال 98

۵۹۹ بازديد

سبک لباس پوشیدن پاییزی و کمد لباس پاییزی بافت

سبک و طرح لباس های بافت پاییزی؛ پاییز فصل بیش از حد احساسی است از برگ های زرد زیبای افتاده تا هوای خنک و آفتاب و غروب زیبایش و یک کمد پاییزی پر از لباس های بافت با طراحی بی حد و حصرو جسورانه است.

انتخاب یک سبک پاییزی برای خودتان شما را از دیگران به خوشتیپی نزدیک تر می کند، اگر با سبک های مختلف لباس پوشیدن آشنا نیستید این بخش از سایت ifncompany را از دست ندهید و سبک مورد علاقه تان را پیدا کنید.

لباس ها علاوه بر کاربرد پوشیدن معرف شخصیت شما نیز می باشند. پاییز نیز مثل سایر فصل ها مد باید داشته باشد .

استایل پاییزی

مدل لباس بافتنی دخترانه از انواع مدل لباس های گرم و پرطرفدار برای فصل پاییز و زمستان است و این مدل لباس ها در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و شما می توانید طرح و رنگ لباس بافتنی خود را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب کنید.

مدل های لباس بافتنی دخترانه طرح دار و ساده

لباس های بافتنی دخترانه در انواع مدل های طرح دار و ساده بافته می شوند و اگر تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده باشید بهتر است مدل لباس بافتنی های ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به پوشیدن لباس های طرح دار علاقه مند هستید می توانید از لباس بافتنی های طرح دار استفاده نمایید.

بلندی لباس بافتنی

بلندی لباس بافتنی یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است شما بلندی لباس های بافتنی را با توجه به شکل اندام تان انتخاب نمایید. لباس های بافتنی که تا خط کمر هستند برای اندام گلابی شکل و ساعت شنی مناسب هستند و لباس های بافتنی تا ران پا برای اندام های سیبی شکل مناسب و ایده آل می باشند. مدل لباس بافتنی کوتاه دخترانه نیز برای دختران جوان با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب است.

بافت های مردانه

اگر تمایل دارید که در روز های سرد زمستان و پاییز دمای بدن شما حفظ شود بهتر است مدل بافتنی ها با رنگ های تیره استفاده کنید.

مدل ژاکت های بافتنی مردانه یکی دیگر از لباس های بافتنی پرطرفدار و دلپذیر مردانه هستند و این مدل لباس های بافت به صورت جلو باز بافته می شوند و در قسمت جلو ژاکت معمولا از دکمه و یا زیپ استفاده می شود و شما می توانید برای گرمای بیشتر از زیر این لباس ها از پیراهن های مردانه استفاده کنید.

مردانه لباس

بهترین رنگ های بافت

علاوه بر طرح لباس های بافتنی باید درلباس های بافتنی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و رنگ لباس بافتنی در ظاهر لباس و فرم اندام شما تاثیر قابل توجهی دارد. اگر دارای اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از لباس بافتنی های رنگ تیره استفاده کنید و اگر دارای اندامی لاغر و متناسب هستید لباس بافتنی های رنگ روشن و رنگ تیره می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند. در بافت برخی از لباس های بافتنی از ترکیب دو یا چند رنگ کاموا استفاده می شود که این مدل لباس های بافت نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

انتخاب رنگ مناسب به فصل مورد نظر نیز بستگی دارد و قطعا رنگ های گرم برای فصول سرد سال و رنگ های سرد نیز برای فصول گرم سال گزینه های خوبی به حساب می آیند.

یک از موضوعاتی که در نحوه لباس پوشیدن در فصل پاییز باید به آن توجه کنید، انتخاب رنگ‌بندی مناسب است. هر فصل دارای رنگ‌های بخصوصی است و رنگ مناسب فصل پاییز رنگ‌های طبیعی با تم قهوه‌ای، بژ و برنز است. البته رنگ‌های بسیاری مانند قهوه‌ای، سبز، آبی ملایم و حتی نارنجی و قرمز پررنگ برای پاییز مناسب‌اند. این رنگ‌ها با هر بدنی با هر شکل سازگارند و به راحتی قابل ست کردن می‌باشند.

ست بافت

رنگ شتری رنگی که همه در کمد لباس خود دارند و خنثی

رنگ خردلی همیشه در مد پاییز بوده

رنگ سبز ضد طبیعت پاییز متناقض

رنگ نارنجی جذابیت خاصی در این فصل سرد دارد

مدل مانتو برای فصل های پاییز

مدل جدید مانتو بافت پاییزه و مدل های جدید و زیبای مانتو کلاه دار ، مانتو کوتاه بافتنی و مدل های شیک و جدید پانچو بافتنی در فصل پاییز بسیار زیاد می باشد با طراحی های مدرن برند زنانه کارن و لاماگیلیا و برند مردانه زاماک  می توانید پاییز خود را بسیار شیک کنید در دیدارهای دوستانه بدرخشید .

پانچو خانم های شیک پوش چیزی که در پاییز بسیار و روز های سرد زمستان بسیار نیاز دارند پانچو را می توانید با یک شلوار جین تنگ به همراه یک بوت تا بالازانو بپوشید.

پانچو مشکی بسیار شیک و چشمگیر است

دیزاینرهای مطرح دنیا ترندهای جذابی را برای انواع بافت طراحی کرده‌اند که ایده‌های جالبی برای انتخاب بافت به‌ما می‌دهد.

بافت های ما بافت طبیعی و سبک دارند. اگر طرفدار  استایل های بوهمین خیابانی هستید بافت های ما ترکیب مناسبی برای ست کردن استایلتون هست.

مردان و استایل پاییزی بافت مردانه

در بستن دکمه های بافت توجه داشته باشید کـه زیباترین حالت این اسـت کـه دکمه بالا همیشه باز باشد، دکمه های میانی برای خوش فرم نگه داشتن لباس بسته باشد و دکمه آخر نیز ترجیحا باز بماند تا لباس زیر آن یا کمربند دیده شوند. اگر لباستان دو دکمه دارد یکی از آن ها را باز بگذارید.

نکته در نگهداری بافت« لباس زمستانی شـما چـه جنس یا بافتی دارد، بهتر این اسـت کـه انها را از چوب رختی آویزان نکنید زیرا موجب کش آمدنشان میشود و از فرم اصلی خود خارج خواهند شد. ترجیحا آن ها را تا کرده ودر کمد یا کشو قرار دهید.»

پیشنهادifn company برای خانم‌ها پوشیدن مانتو با طرح ژاکت کشباف، شال‌های نسبتاً ضخیم، بلوزهای یقه‌اسکی، دستکش‌های بافت ظریف، نیم بوت و کیف‌های چرم و جیر، شلوارهای جین، کتان و مخمل کبریتی است.

بانوهای عزیز سر تا پای شما نارنجی و یا ارغوانی یا رنگ های تند باشد به هیچ وجه جالب نیست. رنگ های تند و گرم را با رنگ های خنثی و جامد ترکیب کنید. علاوه بر اینکه از شدت گرمی رنگ های قرمز و نارنجی کم کرده باشید، تضاد های چشم نوازی نیز در پوشش شما دیده شود. رنگ های روشن شمارا زنانه ترنشان می دهد.

پیشنهادifn company به آقایان در فصل های سرد پوشیدن پلیوری با بافت ریز انتخاب خوبی برای آقایان لاغر و خوش‌هیکل است به‌خصوص آقایانی که دوست دارند چهارشانه‌تر از آنچه هستند به نظر برسند. هر چه که به سمت طرح‌های ریزبافت و خلوت می‌روید از پلیورهای شلوغ، پر طرح و رنگ‌های جیغ دوری‌کنید.

انواع لباس های بافت برند کارن و لاماگیلیا برند زنانه ifncompany

بافت کارن

ژاکت ،تنپوش،پانچ،شال گردن،مانتو بافت،تونیک بافت،بلوز بافت دخترانه،بلوز بافت ریز زنانه،تن پوش بچه گانه رنگ ها و طرح های بافتی و چاپی،بلوز بافت یقه اسکی زنانه،تونیک بافت یقه اسکی زنانه و طرح های دخترانه،تن پوش ترکیبی بافت و پارچه یا کارشده ،تن پوش با ترند های خاص طراح،تن پوش بلند بافت خانم های خاص پوش

انواع لباس فروشگاه ifncompany برند زاماک مردانه

تن پوش مردانه با رنگ شیک و خاص،پلیورهای مردانه با طرح بندی و ترندهای خاص،ژاکت مردانه بافت با بافت ریز و درشت ،یقه اسکی مردانه بافت،جلیقه بافت با طرح های ریز و درشت و رنگ بندی های متنوع

تمامی لباس های بافت پاییز و زمستانه ما مطابق با طراحی های هفته مد پاریس 2020 می باشند و برگرفته از سبک های مد روز ایرانی و جهانی است .

Ifncompany ژورنالی متنوع از هر سبک و استایل طرح ها و مدل های بافت سال98 را عرضه می کند. برند های شیک و خلاق ایرانی در عرصه جهانی شدن.

 

 لاماگیلیا

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.